پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
محمد رضایی گفت: ساختمان اداری ثبت احوال سمیرم پاسخگو مراجعات نبوده و نیاز به تغییرات دارد.
شعارسال: رئیس اداره ثبت احوال سمیرم در گفت و گو با خبرنگار سمیرم خبر با اشاره به فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان اداره ثبت احوال سمیرم اظهار کرد: فضای اداری این اداره امروز پاسخگو مراجعه کنندگان نیست.

محمد رضایی افزود: ساختمان اداره ثبت احوال سمیرم یکی از قدیمی ترین ساختمان های اداری شهرستان و استان بوده و نیازمند تغییر در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همواره شاهد حضور افراد مختلف از تمام سن ها و تمام قشرهای جامعه به این اداره هستیم که ساختمان کنونی زیبنده خدمات رسانی نبوده و امیدواریم با عنایت مسئولان احداث ساختمانی مناسب با نیاز روز انجام شود.

رضایی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸۸۶ تولد و ۲۶۳ فوت در شهرستان ثبت شده و در هیمن مدت ۴۶۳ ازدواج به ثبت رسیده که تعداد ازدواج ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به کاهش ۶ تایی تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به صدور ۱۵ هزار و ۲۲۲ شناسنامه مکانیزه از سال ۱۳۹۱ تا کنون افزود: از ابتدای طرح هوشمند سازی کارت ملی بیش از ۱۱ هزار و ۵۴۴ کارت در سمیرم صادر شده است.

این مقام مسئول افزود: در راستای برون سپاری خدمات سازمان با مشارکت دفاتر خدماتی و اداره پست روند صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان سرعت خواهد گرفت و از چند ماهه گذشته این خدمات در اداره پست شهرستان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بعد مسافت و کاهش زحمت مردم برای آمد و شد به مرکز شهرستان پیگیر مشارکت دفتر های آی سی تی روستایی در راستای گسترش خدمات رسانی هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سمیرم، تاریخ انتشار: 22 دی 1395، کدخبر: 52097، www.semiromkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین