پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کشاورزان سمیرم در حالی امروز دغدغه آب را دارند که صدای آب را در کنار خود می شنوند. سلیمی نماینده مردم این شهرستان حفظ باغ ها را اولویت اول این خطه می داند.

شعار سال: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم سمیرم امروز دست به گریبان مشکل بی آبی بوده در حالی که صدای آب را شنیده و تشنه اند.

اصغر سلیمی افزود: با توجه به طرح جامع آب شهرستان سمیرم اولویت این شهرستان در حوزه آب حفظ باغ های کشاورزی و مدیریت آب های حوزه سمیرم است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان با مشکل آب دست به گریبان هستند که با توجه به طرح هایی همچون پروژه نیمه تمام انتقال آب تنگاب به دشت سمیرم، انتقال آب دشت کمه، مورک، سد حنا و مزارع ونک، امیدوارند تدبیر دولتمردان درمانگر مشکل آنان باشد.

سلیمی دغدغه امروز کشاورزان سمیرم را آب و حفظ باغ های آنان دانست و گفت: این باغ ها سرمایه اصلی کشاورزان و حاصل چندین سال تلاش شبانه روزی آنان بوده و این روزها چشم انتظار اقدامات سریع مسئولان است.

وی تصریح کرد: پروژه نیمه تمام انتقال آب تنگاب درمانگر مشکلات کشاورزان دشت سمیرم بوده که متاسفانه امروز عدم تخصیص آب مشکل بزرگ این پروژه عظیم است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ای پیرامون همین موضوع با حضور برخی مسئولان شهرستانی در دفتر وزارت نیرو در هفته گذشته گفت: مشکلات مردم به گوش دولتمردان رسانده شده و تقاضای رسیدگی به حل مشکلات قشر زحمت کش انجام پذیرفته و منتظر اقدامات شایسته آنان می باشیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس دهم، در حوزه آب شرب هم افزود: تعداد زیادی از روستاهای سمیرم فاقد آب شرب بهداشتی بوده که این موضوع یک فاجعه در حوزه درمان و بهداشت است اما امیدواریم برای این موضوع تدابیر لازم اتخاذ شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی صاحب نیوز، تاریخ 22 دی 95، کد مطلب: 614784: www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
یکبار که صدای آب را از کنار سمیرم می شنوید، یکبار هم تنگاب را داروی درد بی آبی ما می دانید. واقعا که عزیز الله خان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین