پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان همچنان در تلاش‌ هستند تا با اختلاف‌افکنی در کشور به اهداف شوم خود برسند که باید هوشیار بود و در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاد.

شعار سال: اکبر ترکی شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان چادگان اظهار کرد: با اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان کارها دنبال می‌شود.

وی افزود: انتظار ما از مسؤولان این است که با هماهنگی و انسجام در کارهای در حال اجرا، اقدام کنند تا مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان همچنان در تلاش‌ هستند تا با اختلاف‌افکنی در کشور به اهداف شوم خود برسند که باید هوشیار بود و در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال 18 لیتر آب در ثانیه به روستاهای علی عرب، ده کلبعلی، معروف‌آباد، قرقر و آنالوجه با 70 درصد پیشرفت در حال انجام است که امیدواریم با تخصیص اعتبار این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا این روستاها از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

ترکی اذعان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان چادگان می‌طلبد مسؤولان ورزش استان اصفهان نسبت به فراهم کردن امکانات ورزشی برای تمرینات اردوهای ملی و گروه‌های ورزشی در این شهرستان اقدام کنند تا این گروه‌ها جهت تمرینات به کشورهای دیگر عزیمت نکنند و اعتبارات این اردوها در خود کشور هزینه شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه شهرستان چادگان در این مراسم با بیان این که نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان شویم، تصریح کرد: باید در آبادانی چادگان تلاش کنیم تا مردم در آسایش باشند.

وی بیان داشت: مردم شهرستان چادگان متدین، مذهبی و ولایتی هستند و این درحالی است که توجه خاصی به این شهرستان نشده و انتظار داریم مسؤولان استان اصفهان عنایت ویژه‌ای به چادگان داشته باشند.

امام جمعه شهرستان چادگان ادامه داد: پروژه استخری که چندین سال است در این شهرستان آغاز شده، هنوز به اتمام نرسیده و اتمام آن یکی از خواسته‌های ورزش‌دوستان و جوانان است تا جوانان به شهرستان‌های هم‌جوار مراجعه نکنند.

وی یادآور شد: با وجود قطب گردشگری در شهرستان متأسفانه حدود دو الی سه هزار بیکار داریم که امیدواریم مسوولان با برنامه‌ریزی جامع نسبت به رفع بیکاری جوانان تحصیل‌کرده اقدام کنند.

سید حمیدرضا طباطبایی نایینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این جلسه عنوان کرد: با توجه به این که چادگان قطب گردشگری اصفهان محسوب می‌شود، حضور گردشگران در این شهرستان باعث اشتغال می‌شود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد.

وی ابراز داشت: دعوت از سرمایه‌گذار می‌تواند در ایجاد اشتغال نقش داشته باشد که انتظار داریم با همکاری فرماندار، نماینده مردم، مسؤولان و مردم این امر محقق شود.

به پیشنهاد استاندار اصفهان و حکم وزیر کشور، علی استوار به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان منصوب شده که پیش از این فرماندار شهرستان خور و بیابانک بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220001051: www.isfahan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این ها باید بدانند که این نقشه آنان نقش برآب خواهد شد
، مردم ایران همه باهم متحد و یکپارچه هستند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین