پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان برای آبخیزداری، آب روستایی و آبیاری بارانی در بودجه ۹۷ هزینه می‌شود.
شعار سال: نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان برای آبخیزداری، آب روستایی و آبیاری بارانی در بودجه ۹۷ هزینه می‌شود.

اکبر ترکی اظهار داشت: ایران اسلامی از استان‌ها و استان‌ها از شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند ما باید دست به دست هم داده و با اتحاد و انسجام کارها را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در حقیقت در این برهه کشور ما نیاز به اتحاد بیشتری دارد افزود: برخی از کشمکش‌ها و تشنج‌ها به سود مردم و انقلاب و کشور ما نیست، حاشیه‌سازی‌ها هیچ ربطی با وضعیت فعلی کشور ما ندارد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس تصریح کرد: باید بیشتر خویشتنداری کنیم، مشخص است که هیچ‌ کس پیشرفت کشور ما را نخواسته و نمی‌خواهد از این رو ما باید خودمان برای پیشرفت کشورمان دست به دست هم دهیم.

وی با بیان اینکه در بحث منابع طبیعی باید سختگیری‌ها کم و مدیریت شود، بیان کرد: از مسئولان استانی و شهرستانی خواهشمندیم کارها و اقداماتی که در بودجه 97 و برنامه ششم توسعه دیده شده را با یاری مردم به اتمام برسانند.

ترکی گفت: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان برای آبخیزداری، آب روستایی و آبیاری بارانی در بودجه 97 هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آینده و ترسیم خوبی برای چهار شهرستان دیده شده است، بیان کرد: اتحاد و انسجام در بین مردم در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت بهبود می‌یابد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس ادامه داد: اگر اتحاد و انسجام در 4 شهرستان بیشتر شود مطمئناً پیشرفت خوبی را شاهد خواهیم بود و افق‌های بسیار خوبی را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید تحول عظیمی را در بحث آبخیزداری و منابع طبیعی انجام دهیم، گفت: در جلسات مختلفی که با استاندار داشتیم نشان دادند که مصمم هستند که در میدان باشند و مدیران کاری را تشویق کنند تا به میدان بیایند، از این رو اگر اتحاد و انسجام بین مجلس و دولت و قوه قضائیه بیشتر از قبل شود گام‌های بسیار بزرگی می‌توان برداشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397، کدخبر: 1732066 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این بودجه ها برای تامین هزینه های این طرح ها به نظرم چندان کافی به نظر نمیرسد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین