پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل استان يزد: غفور زاده؛ رئیس سازمان حمل و نقل اردکان هیچ گاه سیستم مینی بوس های یزد-اردکان را به حمل ونقل استان يزد تحویل نداده است.
شعارسال: گويا معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل استان يزد در خصوص وضعیت مینی بوس های یزد_اردکان گفت: در سال 85_86طرحی با عنوان اعلام صورت وضعیت اتوبوس های و مینی بوس های بین شهری اجرا شد که به دلیل دانشجو خیز بودن مسیر و تردد زیاد مسافر، مینی بوس های یزد_اردکان و ما بقی ماشین های مسیر هایی که 60 کلیومتر با استان فاصله دارند از این طرح معاف شدند.

محمد حاجی صفری افزود: سیستم مینی بوس رانی اردکان زیر نظر اداره ی حمل و نقل استان نیست و گاها پلاک(ع) ها با حمل و نقل استان یزد در ارتباط هستند.

این مقام مسئول با اشاره به عدم دسترسی سازمان حمل و نقل استان به مینی بوس های یزد_اردکان تاکید کرد: مینی بوس های این مسیر به دلیل نداشتن صورت وضعیت زیر نظر شهرداری اردکان و غفورزاده رئیس سازمان حمل و نقل است و اگر تسهیلاتی نیز به آنها اعطا می شود از طرف شهرداری و سیستم حمل و نقل عمومی اردکان است.

وی در ادامه تصریح کرد: غفور زاده رئیس سازمان حمل و نقل اردکان هیچ گاه سیستم مینی بوس های یزد-اردکان را به حمل ونقل استان يزد تحویل نداده است و اگر ادعای آن را دارد باید صورت جلسه ای ارائه دهد که مشخص شود سیستم حمل و نقل بین شهری را به چه کسی و یا ارگانی تحویل داده است و پاسخ سوالات مردم در دست غفور زاده است!

حاجی صفری با انتقاد از عدم پاسخگویی غفورزاده رئیس سازمان حمل و نقل اردکان، به مردم گفت: تا وقتی که ناوگان مینی بوس رانی تازه تاسیس و بدون مشکل بود، غفور زاده خود را مسئول ناوگان می دانست ولی حالا که سیستم فرسوده شده است و نیاز به تسهیلات دارد کسی مسئولیت آن را قبول نمی کند،غفور زاده آن زمان که نباید وارد می شد وارد شد و حالا سیستم حمل و نقل مینی بوس ها را پس می زند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر فرهنگ، تاریخ انتشار: 24 دی 1395، کدخبر: 26014804، www.asrfarhang.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین