پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه اصفهان را به عنوان مسئول کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری های بین المللی با کشور کره جنوبی برگزید.

شعار سال: روابط عمومی دانشگاه اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: در حکمی از سوی قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی این وزارتخانه، مسئولیت کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری های علمی و بین المللی با کشور کره جنوبی به دانشگاه اصفهان واگذار شد.
دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی در حکمی خطاب به دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان مسئولیت این کارگروه را به مدت 2 سال به این دانشگاه واگذار کرد.
در این حکم آمده است: برنامه ریزی و تلاش آن دانشگاه برای محقق کردن اهداف و وظایف مندرج در کارگاه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری های علمی و بین المللی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مراکز علمی و دانشگاهی با ایجاد هم افزایی میان این ساختار، آینده ای روشن از تحکیم همکاری های مربوطه با ژاپن و جمهوری کره جنوبی را به ارمغان خواهد آورد.
پیش از این دانشگاه اصفهان از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرجع علمی ارتباط با دانشگاه های کره ای و ژاپنی انتخاب شده بود.
با توجه به این موضوع، همایش روز آموزش عالی کره جنوبی با هدف توسعه همکاری های علمی با این کشور آبان امسال در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
در پی سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاییز امسال به کره جنوبی، این دو کشور موافقت کردند که همکاری های خود را در حوزه آموزش عالی توسعه داده و زمینه های گسترش آن را بیش از پیش فراهم سازند.
دانشگاه اصفهان با حدود 15 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر کشور است.
کره جنوبی با حدود 50 میلیون تن جمعیت حدود 500 دانشگاه دارد که تعدادی از آنها در جمع 50 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 بهمن 1395، کد مطلب:82398466: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
تجربه نشون داده ست که هر کوجا دانشگاه جلو بیفته ، کارهخا خواب می مونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین