پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه رونق کسب و کار در حوزه ارتباطات جزو اولویت های اصلی این وزارتخانه است، گفت: طرح هایی مثل تکاپو در این زمینه اجرایی می شود.

شعار سال: محمود واعظی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی می توان وضعیت معشیتی مردم بخصوص طبقه متوسط و پایین را بهبود بخشید که باید این شاخص های مثبت اقتصادی به صورت شغل و بهبود معشیت مردم ترجمه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادرات را یکی از ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: بدون صادرات نمی توان انتظار پایین آوردن قیمت تمام شده و افزایش کیفیت را داشت بلکه در شرایط رقابتی این تغییرات رخ می دهد.

واعظی تصریح کرد: به موضوع اشتغال و کسب و کار در ای سی تی توجه جدی داریم چراکه اگر برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم به وظیفه اصلی خویش عمل کرده ایم.

وی بیان داشت: در وزارت ارتباطات به دنبال این هستیم که به جای اینکه ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر استخدام کنیم با طرح هایی مانند تکاپو کسب و کار یک هزار یا دو هزار نفر را فراهم و تامین کنیم.

واعظی با بیان اینکه امروزه زیر ساخت های ارتباطی فقط کاربرد اینترانتی با تلفن ندارند، گفت: سیاست ما این است از زیر ساخت های آی سی تی برای توسعه اشتغال استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه رونق کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اولویت اصلی این وزارتخانه است، افزود: به جای رویکرد حذفی، رویکرد ما در دولت یازدهم سالم سازی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به سیاستی که همه چیز را باید بسته نگه داشت اعتقاد نداریم چون به باور ما با سالم سازی فضای مجازی در این عصر پر تحول و تغییر از حیث ارتباطات و فناوری اطلاعات می توان بهترین خدمت را به مردم ارائه کرد.

واعظی با اشاره به اینکه فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، اظهار کرد: باید رویکرد سالم سازی و فرهنگ سازی در فضای مجازی داشته باشیم و نباید اجازه دهیم فضای مجازی رها شود و دولت، بخش خصوصی، رسانه ها و مبلغین تلاش کنند که اخلاق را تعلیم دهند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در مجموع ۱۷ شهر ایلام به نسل سوم و ۱۳ شهر هم به نسل چهارم اینترنت دسترسی دارند و ۲۲۶ روستای دیگر ایلام تا پایان دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح با استقبال استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.

بهره برداری و راه اندازی ۲۵۰ طرح اینترنت پرسرعت روستایی در استان یکی دیگر از برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایلام است.

این طرح امروز به صورت همزمان و نمادین در روستای آبزای بخش چوار شهرستان ایلام با حضور محمود واعظی کلید می خورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 3888243: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین