پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بابیان اینکه 30 درصد شرکت‌کنندگان در مجمع باید خانم‌ها باشند، گفت: همه اقشار موظف شدند حداقل 30 در صد معرفی‌شدگان آن‌ها خانم‌ها باشند، البته به‌جز قشر زنان که 50 نفر را معرفی خواهیم کرد.

شعار سال: مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بابیان اینکه 30 درصد شرکت‌کنندگان در مجمع باید خانم‌ها باشند، اظهار داشت: بنابراین همه اقشار موظف شدند حداقل 30 در صد معرفی‌شدگان آن‌ها خانم‌ها باشند، البته به‌جز قشر زنان که 50 نفر را معرفی خواهیم کرد.

دستجردی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای حضور جدی‌تر زنان در عرصه سیاسی و قدرت دارید، گفت: بالاخره همین‌که سخنگوی جبهه خانم است و همین‌که قرار شده است 30 درصد مجمع عمومی خانم‌ها باشد، ان‌شالله در همه برنامه‌های آتی نیز از انتخابات تا سایر برنامه‌ها که قرار است جبهه مردمی شرکت کند، این نسبت رعایت خواهد شد.

مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین پیش از این نیز سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری اجتماع دوهزارنفری با عنوان مجمع عمومی ملی، گفته بود: انتخاب نامزد جبهه مردمی از پایین به بالا صورت می‌گیرد؛ در این فرآیند برخی افراد خودشان اعلام کاندیداتوری می‌کنند و برخی افراد نیز از سوی مجمع عمومی جبهه معرفی خواهند شد.

وی بر همین اساس و در تشریح این موضوع نیز تصریح کرده بود: کمیته‌های تخصصی با مدیریت شورای مرکزی که متشکل از هیئت مؤسس و 10 نفر انتخاب‌شده مجمع عمومی است، بر روی شاخصه‌ها و انطباق آن بر روی کاندیداها اعلام نظر می‌‌کنند و نظرات به استحضار مجمع عمومی ملی نیز خواهد رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ 11 بهمن 95، کد مطلب: 440594: www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین