پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: این صندوق ابزار مناسبی برای خدمت‌ رسانی به روستاییان وعشایر به ویژه در دوران کهولت و از کارافتادگی است که باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

شعارسال: علیرضا اسدی، اظهار کرد: در حال حاضر از ١٢۵هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیش از ٣٨ هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند.

وی باتاکید بر اهمیت فعالیت صندوق‌های حمایتی در کشور و استان افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ابزار بسیار مناسبی برای خدمت‌ رسانی به روستاییان و عشایر به ویژه در دوران کهولت و از کارافتادگی است که باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

اسدی گفت: بیمه‌های اجتماعی در سبد زندگی مردم بحث رفاهی و امنیت اجتماعی را دارد به طوریکه در برنامه ششم توسعه بسیاری از گره‌های موجود در مقوله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رفع شده است.

وی همچنین ضمن تاکید مضاعف برای جذب جامعه هدف این صندوق افزود: کشاورزان، روستاییان و عشایر هیچ کار فرمایی نداشتند و به همین دلیل این صندوق برای حمایت از این سه قشر تشکیل شده است و از این جهت باید تلاش مضاعفی برای جذب این افراد در صندوق به منظور بهره مندی از مزایای موجود صورت بگیرد.

اسدی اظهار کرد: هر فردی که یک بهره‌ بردار کشاورزی باشد از سن ۱۸ سالگی بدون محدودیت سقف سنی می‌تواند عضو بیمه مذکور شود و از خدمات بازنشستگی این بیمه استفاده کند.

وی تصریح کرد: خط مقدم تولید ما در روستاها قرار دارد و اگر از آن‌ها حمایت کنیم مشکل مهاجرت روستاییان به شهرها برطرف خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی در خصوص سوء استفاده های احتمالی از خدمات این صندوق توضیحاتی داد و افزود: خوشبختانه امکان سوء استفاده از خدمات این صندوق برای افراد وجود ندارد چراکه تمام مراحل طبق قانون انجام می شود.

اسدی افزود: گاهی سوء استفاده هایی در بحث درمان صورت می گیرد اما خوشبختانه این صندوق در بحث درمان فعالیتی نداشته و سوء استفاده ای نیز وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نسیم امروز، تاریخ انتشار: 12بهمن1395، کدخبر: 804866: www.nasimeemrooz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین