پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۹۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
گمرک ایران در بخشنامه ای، واردکنندگان خودرو را ملزم کرد تا شماره شناسایی خودروهای وارداتی (VIN) را در هنگام اظهار از طریق سامانه جامع گمرکی اعلام کنند.

شعارسال: واردکنندگان خودرو را ملزم کرد تا شماره شناسایی خودروهای وارداتی (VIN) را در هنگام اظهار از طریق سامانه جامع گمرکی اعلام کنند. ؛ بر این اساس با توجه به درخواست سازمان توسعه تجارت در خصوص ارسال کامل اطلاعات خودروهای فصل کالایی ۸۷۰۳ در هنگام اظهار، از این پس می بایست اظهارکنندگان کالاهای این فصل کالا اطلاعات شماره VIN خودروها را طبق دستورالعمل در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی ثبت و ارسال کنند.

شماره شناسایی خودرو ( vehicle identification number) (به‌اختصار: VIN) یک کد ۱۷ رقمی منحصر به فرد است که این کد توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی تعریف می‌شود و جهت شناسایی موتور وسایل نقلیه سبک و سنگین، موتورسیکلت‌ها و موتورهای گازی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار خبر 13 بهمن 1395، کدمطلب: 631276 ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین