پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: سومین کنگره شهدای دانشجوی استان یزد همزمان با آیین اختتامیه جشنواره ادبی هنری رویش برگزار می‌شود.
شعارسال: سیدحسین راسخی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت اعلام برنامه سومین کنگره شهدای دانشجوی استان یزد و دومین جشنواره ادبی هنری رویش برگزار شد اظهار داشت: 24 تا 27 بهمن امسال شاهد بزرگترین رویداد ادبی و هنری دانشجویان در سطح استان یزد هستیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رویش در ذیل جشنواره ققنوس سازمان بسیج داشنجویی تعریف شده است گفت: این جشنواره برای ایجاد عرصه رشد انقلابی دانشجویان تعریف شده است.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم این جشنواره، تربیت نیرو در حوزه ادبی و هنری در راستای فعالیت‌های دینی و انقلابی است.

راسخی شناسایی دانشجویان فعال در عرصه هنر و ساماندهی آنها، استعداد‌یابی علاقه‌مندان به فعالیت‌های هنری و ادبی، آموزش و تربیت نیروهای هنرمند و شناسایی شده، حمایت از تولیدات و آثار فاخری که در این جشنواره وجود دارد را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از اول تیرماه فعالیت خود را شروع کرده است گفت: تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه ارسال شده که شامل 80 مورد اثر، 6 مورد تئاتر، 6 مورد سرود، 50 اثر کاریکاتور، 50 مورد پوستر، 400 مورد عکس، خاطره 50 اثر و 200 اثر شعر می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد به برگزاری کنگره بزرگ شهدای دانشجوی استان یزد اشاره کرد و گفت: نخستین روز افتتاحیه جشنواره رویش با این کنگره همزمان است و در این مراسم دکتر رحیم‌پور ازغدی سخنرانی می‌کند.

راسخی تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم، نمایش آثار و نقد و بررسی، سخنرانی رئیس بسیج دانشجویی کشور را از جمله برنامه‌های این هفته دانست و گفت: اختتامیه این مراسم 27 بهمن با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دبنال بازتعریف روحیه وابستگی در ایران است، گفت: متاسفانه استکبار سعی دارد این روحیه و نگاه به غرب را در ایران زنده کند و عده‌ای هم در جبهه آنها حرکت می‌کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد جبهه مقابل این تفکر را جبهه انقلابی دانست و گفت: برای اینکه جریان انقلابی یک جریان موثر باشد، نیاز به رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی داریم.

وی یکی از حرکت‌های بزرگی که در زمینه فرهنگی برگزار می‌شود را اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و داشنجویی دانست و گفت: امسال تاکنون نزدیک به 300 نفر از دانشجویان استان یزد به نقاط مختلف عملیاتی غرب و جنوب اعزام شده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: تا پایان سال نیز برنامه‌های متعددی در این زمینه وجود دارد تا زمینه رشد و نمو جوانان انقلابی در دانشگاه‌ها بیش از پیش فراهم شود.

راسخی گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال 2000 تا 2500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان یزد به این مناطق اعزام شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322395 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
چه استفاده ای می خواهید از آن بکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین