پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل پژوهشگاه با حضور نمایندگان دو طرف برای مدت پنج سال منعقد گردید.

شعارسال:این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف افزایش اثربخشی پژوهش‌ها و تجاری‌سازی نوآوری‌ها متناسب با نیاز کشور بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی محمد خوانساری -رئیس این پژوهشگاه- و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نمایندگی محمدجعفر صدیق -رئیس این پارک- منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه، دو طرف متعهد به همکاری در حمایت از دوره‌های پیش رشد پارک و تجاری‌سازی فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه شدند.

تأمین زیرساخت‌های ابری مورد نیاز موسسات، شرکت‌ها و هسته‌های مستقر در پارک و حمایت از دستاوردهای نوآورانه این شرکت‌ها توسط پژوهشگاه و همکاری در طراحی و اجرای پارک پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت جذب و پرورش و ارتقای سرمایه‌های انسانی نخبه این حوزه در داخل کشور از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است.

علاوه بر این مقرر شد، از پژوهشگران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه در هدایت هسته‌های مستقر در پارک خصوصا دوره‌های پیش رشد استفاده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14آذر1394، کدخبر: 934459: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین