پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز امسال ۱۲۰ هزار تن از زائران ثبت نام کننده به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
شعار سال: محسن نظافتی درباره اعزام نوروزی زائران به عتبات عالیات گفت: با توجه به پایان یافتن پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات و نام نویسی حدود 200 هزار نفر در اجرای این طرح، از روز 25 اسفند اعزام‌های نوروزی آغاز و تا 15 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 80 هزار تن باقی مانده نیز از 15 فروردین 96 تا 31 اردیبهشت به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

نظافتی با تاکید بر اینکه درسال 94 حدود 580 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و روند موجود پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان امسال با حدود 25 درصد افزایش به بیش از 700 هزار نفر خواهد رسید.

مدیرکل عتبات گفت: در اجرای این طرح اعزام کاروان‌ها بر اساس ظرفیت و نیاز واقعی استان‌ها بررسی و اعزام‌ها انجام خواهد شد.

وی درباره اعزام کاروان‌ها به سامرا نیز گفت: حدود 70 درصد کاروان‌ها براساس تقاضای قبلی زائران که در تکمیل فرم آن در سامانه عتبات به آن اشاره شده به سامرا اعزام خواهند شد و 30 درصد از متقاضیان نیز به جهت اینکه درخواست نداشتند به سامرا اعزام نمی‌شوند.

به گفته وی، متقاضیان پیش ثبت نام عتبات عالیات می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه پیش ثبت نام به نشانی atabat.haj.ir با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از نتایج قرعه کشی سفرهای نوروزی نیز مطلع شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کد مطلب: 13951124000515، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین