پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به اینکه عمده واردات را مواد اولیه و حیاتی تشکیل می دهد گفت: در ۶ ماه اول امسال، ۲۴۰ میلیون دلار یعنی ۱/۷ درصد کل واردات، کالاهای لوکس وارد کشور شده است.
شعار سال: یدالله صادقی، معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور در گفتگو با ندای تفرش در خصوص واردات کالاهای غیر ضرور به کشور گفت: در حال حاضر واردات کالاهای غیر ضروری نظیر میوه ممنوع است و فقط تعداد کمی از میوه ها نظیر موز که در داخل کشور تولید نمی شوند، می توانند وارد شوند.

صادقی با اشاره به ورود کالاهای لوکس به کشور اظهار کرد: عمده واردات به کشور، مواد اولیه، سرمایه و کالاهای ضروری مورد استفاده در فرآیند تولید، هستند. در ۶ ماه اول امسال، ۲۴۰ میلیون دلار یعنی ۱/۷ درصد کل واردات، کالاهای لوکس وارد کشور شده است.



با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کد مطلب: 1038036، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین