پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
برای حفظ امنیت در فضای مجازی بهتر است روش ها و راه های مقابله با جاسوسی در فضای مجازی آشنا شوید.
شعارسال: فضای مجازی در کنار فواید متعدد خطرات زیادی هم دارد، در نتیجه باید راهکاری بیندیشیم تا در برابر خطرات کمترین آسیب ممکن را ببینیم.

یکی از خطرات مهم در فضای مجازی جاسوسی سایبری از اطلاعات شماست. این اطلاعات ممکن است، اطلاعات شخصی شما، اطلاعات شرکت یا سازمانی که در آن کار می‌کنید و یا حتی اطلاعات مهم کشوری و ملی باشد.

باید اذعان کرد که در دنیای امروز هکر ها و جاسوسان سایبری پیشرفت زیادی کرده اند و در برابر آنها باید در لحظه امنیت سایبری رابروز کرد.

برای این کار علی الخصوص برای سازمان ها و ارگان ها و شرکت ها نیاز به نیروهای انسانی متخصص است.

برای درک اهمیت موضوع و آشنایی با ابعاد کلان جاسوسی در فضای مجازی، عوامل و زمینه های جاسوسی، انواع جاسوسی در فضای مجازی، چگونگی جاسوسی آمریکا از کشورها، شیوه های جاسوسی در فضای مجازی،برخی قربانیان حملات سایبری در دنیا، تدابیر و اقدامات لازم جهت مقابله با جاسوسی و روایت آمارهایی از جاسوسی اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: ۵۹۷۹۹۰۷ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین