پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌و هنری مساجد گیلان از برگزاری همایش تجلیل از فعالان مساجد گیلان در دهه دوم اسفند خبر داد.
شعارسال: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های‌فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تلاش است تا ضمن جذب جوانان ونوجوانان به مسجد و تحقق مسجد طراز اسلامی از هنرها و توانمندی‌های مختلف در ترویج فرهنگی اسلامی و آموزه‌ های قرآنی در جامعه بهره ببرد.

حجت الاسلام سلیمان پورابرهیم، با بیان اینکه مقابله تهاجم فرهنگی فلسفه تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: کانون‌های مساجد مورد اعتماد خانواده‌ها و مکانی جهت انجام فعالیت‌ های فرهنگی و مذهبی مطلوب در راستای نشر ارزش‌های اسلامی است.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه ۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند اذعان کرد: فعالیت این کانون‌ها با محوریت امام‌جماعت مسجد و با حفظ شأنیت این مکان مقدس است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از فعالان مسجدی گیلان خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند از فعالان کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان به پاس یکسال تلاش و کوشش بدون چشمداشت در راستای ترویج فعالیت‌های مذهبی فرهنگی در دهه دوم اسفند تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم اذعان کرد: در این مراسم از امام جماعت نمونه، مدیر مسئول نمونه، کتابدار نمونه، کتابخانه نمونه و نخبگان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تجلیل می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 459236، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین