پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب کاندیدا جمعیت رهپویان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیدا مشخص شده است ولی قرار بر این است که فعلا نام او را در رسانه‌ها مطرح نکنیم.
شعار سال: پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب کاندیدا جمعیت رهپویان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما جلساتمان به طور مستمر برگزار می‌شود و به زودی کاندیدا خود را به اصولگرایان تحول‌خواه معرفی می‌کنیم.

وی افزود: کاندیداها در نهایت بررسی می‌شوند و پیشنهاد چهار گروه رهپویان، خدمتگزاران، ایثارگران و جانبازان به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی می‌شود.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "کاندیدا این گروه برای ریاست جمهوری کیست؟" گفت: کاندیدا مشخص شده است ولی قرار بر این است که فعلا نام او را در رسانه‌ها مطرح نکنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی دانا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کد مطلب: 1041192، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین