پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان حامی دولت هر صدای مخالفی را در گلو خفه می‌کند و به دنبال ایجاد مدیریت قبرستانی در افکار عمومی هستند، گفت: طرح اخیر مجلس می‌خواهد زمینه مطالبه‌گری مردم را از بین ببرد.

شعارسال: پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به طرح دو فوریتی فراکسیون امید برای برخورد قضائی با سوال‌کنندگان در مراسمات اظهار داشت: مایه تعجب و تأسف است کسانی که ادعای آزادیخواهی و دموکراسی‌طلبی‌شان گوش عالم را کر کرده است، امروز پس از به قدرت رسیدن به دنبال قلع و قمع مخالفان خود هستند.

سروری ادامه داد: این جریان می‌خواهد هر صدای مخالفی را در گلو خفه کند و به دنبال ایجاد مدیریت قبرستانی در افکار عمومی هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این طرح مغایر با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که باید شرایط برای بیان مواضع فراهم باشد و مبتنی بر آزادی مطالب بیان شود.

وی تصریح کرد: هر چند ما با برهم زدن مراسمات مخالفیم اما این طرح را یک فریب و استفاده ابزاری می‌دانیم که می‌خواهد ناکارآمدیها را لاپوشانی کند، در حالی که چنین طرح‌هایی مبانی انقلاب اسلامی را به چالش می‌کشد.

سروری در ادامه وضعیت خوزستان را نماد ناکارآمدی دولت برشمرد و افزود: این مسائل باعث می‌شود کاسه صبر مردم لبریز شود و در مراسمی حرفی بزنند یا صحبتی کنند اما طرح اخیر مجلس می‌خواهد زمینه مطالبه‌گری مردم را از بین ببرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از این مساله که اسم این طرح را حمایت از آزادی اندیشه و مخالفت با استبداد گذاشته‌اند، گفت: این کار بازی با الفاظ است و آنها به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت هستند.

وی با اشاره به این نکته که حامیان دولت در آستانه انتخابات به دنبال فرار از پاسخگویی افکار عمومی هستند، خاطرنشان کرد: این به دلیل آن است که ناکارآمدی این جریان هر روز جلوه دیگری پیدا می‌کند و فریاد رهبر انقلاب را هم درآورده است تا جایی که فرمودند؛ حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن به معنای رضایت آنها نیست و مردم گله‌مندند.

سروری در پایان یادآور شد: اگر افکار عمومی بخواهد این ناکارآمدی را مطالبه کند، آنها قدرت پاسخگویی به ناکارآمدیشان را ندارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 بهمن 1395، کدمطلب: 13951128000357 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین