پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
ستاد پدافند زیستی استان در مورد گزارش یک مورد ابتلا به انفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان با صدور اطلاعیه ای به مردم یزد اعلام کرد: جای نگرانی در این زمینه نیست و شرایط تحت کنترل است.
شعارسال: در پی احراز ابتلای یک مورد از پرندگان به انفلوآنزای فوق حاد در یکی از روستاهای حاشیه شهر یزد، این ستاد با تشکیل جلسه فوق‌العاده و متعاقب آن بسیج امکانات و نیروهای مرتبط، اقدامات لازم برای کنترل و عدم شیوع این بیماری را صورت داده و شرایط اطمینان بخشی را فراهم کرده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین مراحل قرنطینه منطقه و معدوم سازی طبق مقررات زیست محیطی در حال انجام بوده که پیشرفت خوبی داشته است.

در این اطلاعیه آمده است: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی در مواجهه احتمالی با پرندگان، پیشگیری‌های لازم را داشته باشند، ضمن این اینکه یادآور می‌شود هیچگونه مورد ابتلای این بیماری به انسان در استان و کشور گزارش نشده است.

در این اطلاعیه از همشهریان و اصحاب رسانه استان یزد خواسته شده تا اخبار مربوط به موضوع را از منابع رسمی و ستاد پدافند زیستی استان دنبال کنند و هرگونه موارد مشکوک ابتلا یا جابجایی و فروش سیار پرندگان را به دامپزشکی استان منعکس نمایند

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کدخبر: 3909449 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
تحت کنترل است؟ یا شیوع پیدا نکرده است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین