پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه پدافند زیستی در استان با مدیریت استاندار و سپاه پاسداران آغاز بکار کرده است.

شعار سال: علی‌محمد اکبری امشب در کارگروه پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی در سطح کلان و کشور آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: فرمانده این قرارگاه در سطح استان‌ها استانداران و جانشین فرمانده قرارگاه زیستی فرماندهان سپاه می‌باشد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های سپاه در حوزه پدافند غیرعامل در 13 عنوان تعریف و اجرا می‌شوند، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی فرماندهان گروهان‌های بسیج، آموزش پدافند غیرعامل و رزمایش مدیریت بحران، اجرای رزمایش ویژه مهندسان عمران، صنعت و کشاورزی، برگزاری دوره بازآموزی و تربیت مربیان و برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل و رزمایش پدافند غیرعامل در کارخانجات استان از جمله برنامه‌هایی بوده که توسط سپاه استان برگزار شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری رزمایش و کارگاه‌های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل بیان کرد: علاوه‌ بر برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاه‌های آموزشی و رزمایش پدافندغیرعامل در 26 گردان سپاه استان برگزار شده است.

اکبری با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه پدافند زیستی خاطرنشان کرد: حملات میکروبی، شیمیایی، زیستی و بیولوژیکی چهار تهدیدی هستند که در این قرارگاه مورد توجه قرار می‌گیرند و فعالیت‌های سپاه بیشتر به صورت میدانی و عملی انجام می‌شود که تلاش می‌کند با تهدیدات مقابله کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 مرداد 96، کد مطلب: 1474497:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین