پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
دبیر کمیته علمی پدافند زیستی استان اصفهان از شناسایی و راه کاریابی مقابله با تهدیدات زیستی در استان اصفهان در قالب ۳۰ طرح خبر داد.


شعارسال : سید جلال مرتضوی با اشاره به برگزاری نشست های کمیته پدافند زیستی استان در یک سال گذشته، گفت: خروجی این کمیته شناسایی ۳۰ تهدید زیستی در استان و راهکارهای برخورد و مقابله با این تهدیدات بوده است.

وی ادامه داد: برخورد با تهدیدات و بحران های زیستی به ویژه در پدافند غیر عامل نیازمند همراهی، همگرایی و هماهنگی تمامی دستگاههای مسوول در این زمینه است.

دبیر کمیته علمی پدافند زیستی استان اصفهان به برگزاری همایش یک روزه پدافند غیر عامل زیستی در اصفهان اشاره کرد و افزود: هدف این همایش ایجاد انسجام و هماهنگی در مقابله با یک پدیده های زیستی انسان ساخت عمدی و غیر عمدی است.

وی ادامه داد: برخی از بحران های زیستی نیز بین انسان و حیوان مشترک هستند و یا اینکه نتایج آن در زندگی انسان ها نمایان است، از همین رو در صورتی که دامی مورد حمله بیوتروریستی قرار گیرد، انسان نیز آسیب می بیند.

وی ادامه داد: از همین رو خطرات و تهدیدات در حوزه های آب، هوا، خاک، دام و تغذیه و دارو شناسایی شده است و این همایش نیز به منظور هماهنگی دستگاهها در مدیریت با بحران های احتمالی برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اصفهان بیدار ، تاریخ انتشار چهارشنبه 29 مهر 1394 ، کد مطلب : 55338 : www.esfahanebidar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین