پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با اشاره به شرکت ۱۸۰ نفر از مدیران استان یزد در سمینار پدافند شیمیایی، اعلام کرد: کارگاه آموزشی تهدیدات زیستی در استان یزد برگزار می‌شود.

شعار سال: مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با اشاره به شرکت ۱۸۰ نفر از مدیران استان یزد در سمینار پدافند شیمیایی، اعلام کرد: کارگاه آموزشی تهدیدات زیستی در استان یزد برگزار می‌شود.

محمدصادق طهماسبی درجمع خبرنگاران افزود: در این سمینار بیش از 1000 نفر شرکت کردند و همچنین قریب به 180 نفر از مدیران استان یزد نیز در آن حضور داشتند و در آن مباحث اولیه پدافند را فراگرفتند.وي با اشاره به اینکه با توجه به پیشرفت علم، امروزه تهدیدات نیز پیشرفته شده است، اظهار داشت: امروزه تهدیدات دیگر به شکل سخت‌افزاری نیست و دشمن از طریق رسانه و تکنولوژی به دنبال حمله به کشورهای اسلامی و به ویژه جمهوری اسلامی ایران است که با زیربناهای فرهنگی و اجتماعی، دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.
طهماسبی همچنین به نقش مهم و تأثیرگذار خبرنگاران و اصحاب رسانه در آگاهی بخشی مردم در عرصه‌های مختلف اشاره و گفت: خبرنگاران پلی بین مردم و مسئولین هستند و می‌توانند با بیان مشکلات و معضلات جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی گامی مؤثر بردارند.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان یزد به یکی از فعالیت‌های مهم این اداره کل در خصوص پایش آب شرب استان برای سالم‌سازی این منابع عظیم و مهم اشاره کرد وافزود: در این راستا از روش سنتی استفاده می‌کنیم که با رهاسازی یک ارگانیسم زنده مانند ماهی در یک آکواریومی که در آن در هر ثانیه 5 لیتر آب نفوذ می‌کند بهره می‌بریم.وی ادامه داد: همچنین با دستگاه‌های پیشرفته آن را رصد کرده و بلافاصله با اعلام وجود مواد سمی و یا شیمیایی در آب، شیرهای ورودی شهر بسته می‌شود و از ورود حتی یک قطره آب سمی به جریان آب شرب جلوگیری می‌کند و این روش بسیار ایمن و بدون هیچ عیب و نقصی است.
طهماسبی اضافه کرد: درصدد هستیم که در آذرماه با توجه به اهمیت بحث زیستی و تنوع تهدیدات در این زمینه، سمیناری در ارتباط با آموزش تهدیدات زیستی نیز داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه اطلاعات ، تاریخ انتشار 16 آبان 96، کدمطلب:26862، www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین