پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: به منظور جلوگیری از تبلیغات غیرقانونی شرکت‌های خدماتی، تبلیغات پیرامونی و محیطی سطح شهر ساماندهی می‌شود.

شعار سال: هه‌تاو فریدونی، صبح ديروز در جریان بازدید از وضعیت تبلیغات در سطح شهر اظهار کرد: تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی محیطی در سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شوند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج اظهار داشت: رقابت بین تولید کنندگان کالا و خدمات برای جذب مشتری بیشتر شده و در این میان اصناف و واحدهای تولیدی در کنار ادارات و نهادهای مختلف به دنبال بهره‌گیری از تبلیغات شهری و محیطی هستند.

وی گفت: بر اساس قانون، شهرداری مسئول و متولی فعالیت‌های تبلیغات محیطی و مرجع صدور مجوز نصب و بهره‌برداری از پیکره‌های تبلیغاتی در نقاط عمومی شهر سنندج است.

وی افزود: به همین دلیل، برابر ماده 2 آئین‌نامه اجرایی ساماندهی تبلیغات شهری، هرگونه پلاکارد، داربست، تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلوهای معرف کاربری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوسترهای کاغذی و برچسب باید با مجوز شهرداری نصب شود و در غیر این صورت، تبلیغات انجام شده، توسط این سازمان جمع‌آوری و امحا خواهد شد.

فریدونی همچنین با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد کاهش تخلفات در حوزه تبلیغات غیرقانونی هستیم، فرهنگ سازی و مقابله جدی شهرداری را در این زمینه مؤثر دانست و افزود: مکان‌های مجاز استفاده از فضاهای تبلیغاتی، مطابق نظر کمیته مکان‌یابی و بر پایه مطالعات طرح جامع ساماندهی تبلیغات شهری، تعیین می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تبلیغات محیطی باید موازین فرهنگی رعایت شود، گفت: گاهی شاهد تبلیغات بی‌محتوا هستیم و در این صورت بایدتبلیغاتی که ارزش‌های ما را آماج حمله قرار می‌دهند، حذف کنیم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج تصریح کرد: اخیرا کارشناسان این سازمان در سطح شهر نسبت به شناسایی و امحای تبلیغات غیرمجاز در سه فاز اقدام نموده‌اند.

وی در نهایت با ضروری خواندن ساماندهی تبلیغات محیطی، برخورد با شرکت‌های متخلف و پاکسازی مواد تبلیغی این قبیل شرکت‌ها را صیانت از حقوق شهر و شهروندان تلقی کرد و گفت: سیمای شهر از اندام‌واره‌های شهر بوده و از این رو، صیانت از آن در حدود وظایف ذاتی شهرداری به شمار می‌آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد مطلب: 13940917000097: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین