شعار سال: این دستورالعمل شامل ۱۶ ماده، ۱۲ تبصره و ۲۷ بند است و تصویب آن با هدف به روزرسانی ضوابط و مصوبات قبلی کمیته مرکزی، رفع مشکلات حوزه نظارت بر تبلیغات محیطی، تسهیل فرایند صدور مجوز برای طرحهای تبلیغات محیطی و فعالیت کانونهای این حوزه صورت گرفته است.
بر اساس دستورالعمل یاد شده، تبلیغات محیطی شامل هرگونه فعالیت تبلیغاتی است که از طریق تابلوهای تبلیغاتی اعم از دیواری، پارچهای، فلزی، رایانهای، متحرک و منقوش بر وسایل نقلیه برای معرفی یا تبلیغ کالا، خدمات و هر نوع فعالیتی که برای اطلاعرسانی و اعلان عمومی در سطح شهرها، راههای مواصلاتی، فرودگاهها، پایانههای مسافربری، ایستگاههای مترو و اتوبوس و سایر اماکن عمومی مورد استفاده و بهرهبرداری قرار میگیرند.
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 07 دی 1394 کد مطلب : 8806 www.mojnews.com