پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینكه هزینه ۹ میلیاردتومانی میراث فرهنگی در ایستگاه‌های مترو كمرشكن است،گفت: میراث فرهنگی باید در برنامه‌های خود مهندسی ارزش را در دستوركار قرار دهد.

شعارسال: نورالله صلواتی روز شنبه در یكصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینكه شهرداری اصفهان با توجه به اعلام زمان بندی از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان، برنامه خود برای آغاز به كار و اجرای خط دو و سه مترو اصفهان را اعلام كند،‌ اظهار داشت: ضروری است كه هر چه زودتر قطار شهری اصفهان برنامه‌های خود را برای اجرای این دو خط به شورای شهر ارائه دهد.

وی همچنین با انتقاد از هزینه‌های هنگفتی كه برای فعالیت‌های میراث فرهنگی در ایستگاه‌‌های مترو صرف می‌شود،‌ افزود: باید توجه داشت كه درآمدزایی برای شهرداری بسیار مشكل است و مسئولان میراث فرهنگی به این امر توجه داشته باشند و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در دستور كار قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینكه هزینه ۹ میلیارد تومانی میراث فرهنگی در ایستگاه‌های مترو كمر شكن است، اضافه كرد: میراث فرهنگی باید در برنامه‌های خود مهندسی ارزش را نیز در دستور كار قرار دهد.

*خودروهای نظامی، دولتی و شهرداری معاینه فنی شوند

وی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اینكه سایه‌ آلاینده‌ها همچنان بر سر اصفهان وجود دارد، افزود: در این راستا از استاندار تقاضا داریم نسبت به نظارت و بازرسی معاینه فنی خودروهای دولتی، نظامی و شهرداری تذكرات لازم را به مسئولان بدهند تا الگویی برای عموم مردم باشد.

صلواتی همچنين با اشاره به اینكه شهرداری باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری جشن‌های دهه فجر در دستور كار قرار دهد، اظهار داشت: در زمينه برنامه هاي نوروزي نيز با توجه به دریافت عنوان شهر خلاق برای اصفهان باید برای اصفهان همچون دیگر شهرهای كشور نماد خاص نوروزی تعریف شود تا این شهر را از دیگر شهرهای كشور شاخص‌تر كند.

وی همچنین با اشاره به اینكه تعریف محل درآمدهای جدید برای شهرداری ضروری است‌، گفت: درآمدهای شهرداری باید از فروش تراكم فاصله بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین شفاف سازی محاسبات مالی شهرداری برای شهروندان را مهم ارزیابی كرد و ادامه داد: در این زمینه تكریم ارباب رجوع نیز باید در تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری مورد توجه جدی قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19دی1394، کدخبر: 3020575: mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
میراث فرهنگی الان که کوچیکه، زورش اینه. بزرگ بشه می شه .... .
ده ساله روی خونه مردم دست گذاشته. نه پول می ده نه اجازه تخریب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین