پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
چهل پروژه بهداشتی و درمانی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همزمان با ۶۵۷ طرح جامع خدمات سلامت در کل کشور توسط وزیر بهداشت به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
شعارسال: محمود رضا میری در مراسم افتتاح ۶۵۷ واحد خدماتی و بهداشتی در ۲۸ استان و ۴۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در مرکز بهداشت شهرستان زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ۷۵ درصد از پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در روستاها اجرا می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از تعداد ۳۷۶ پروژه در دست اجرای این دانشگاه ۱۸۰ پروژه مربوط به شهر زاهدان است که شامل ۱۳۶ پروژه روستایی و ۴۴ پروژه شهری می شود.

وی افزود: ۲۷۰ پروژه معادل ۷۲ درصد پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز مربوط به حوزه بهداشت است.

وی گفت: از مجموع پروژه های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۲۵۰ پروژه مصوب سفر وزیر بهداشت به استان در سال گذشته است که می توان گفت نقش بزرگی در تامین و تدارک فوری زیرساختهای نظام سلامت در استان داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۷۷۴میلیارد تومان هزینه شده که از این مقدار۱۸۴ میلیارد تومان برای کاهش هزینه های پرداختی بیماران برای درمان صرف شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 3913700 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین