پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
نمایشگاه سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع روز چهارشنبه با حضور معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه در هتل میزبان بابلسر گشایش یافت.
شعارسال: مدیر این نمایشگاه گفت که این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای شرکت های صنعتی و تولیدی کشور در زمینه مهندسی صنایع برپا شده است .

علی راس الحسینی افزود : 22 شرکت توانمندی های خود را در 22 غرفه این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند که بیشتر شرکت کنندگان از استان مازندران هستند.

وی گفت : یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگاه ، حضور شرکت های دارای برند ممتاز است که محصولاتشان هم به نمایش گذاشته شده است .

او افزود : این نمایشگاه علاوه بر امروز ، فردا پنجشنبه هم از ساعت 8 صبح الی 16 در هتل میزبان بابلسر برای بازدید علاقه مندان برپاست.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع امروز با حضور 30 شرکت کننده خارجی از 10 کشور جهان و استادان دانشگاه ، پژوهشگران ، صنعتگران و مدیران علمی کشور آغاز به کار کرد .

در 2 روز برگزاری این کنفرانس در هتل میزبان بابلسر 180 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شود که 80 عنوان مقاله از این تعداد خارجی است و قرار است پنج مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر شود.

انتقال دانش و تبادل تجربیات دانشگاهیان ، اندیشمندان و صنعتگران در مباحث مهندسی صنایع بویژه سیستم های هوشمند و کاربرد آن در سیستم های تولیدی و مدیریتی اعلام شده است.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه علوم و فنون مازندران و با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع کشور در حال برگزاری است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 82440790، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین