پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
مدیرعامل شرکت گاز ایران گفت: خط لوله گاز ایرانشهر به زاهدان با حضور رئیس جمهور افتتاح و مشعل گاز در زاهدان روشن شد. عراقی مدیرعامل شرکت گاز ایران گفت: تلاش‌های زیادی در جریان تحقق پروژه گازرسانی از ایرانشهر به زاهدان انجام شد تا امروز این پروژه آماده بهره‌برداری شود.
شعارسال: مشکلات فراوانی در مسیر تامین اعتبار پروژه گازرسانی از ایرانشهر به زاهدان وجود داشت که سبب شد در سال‌های گذشته پیشروی مناسبی را در این پروژه شاهد نباشیم و 75 درصد پروژه در سال 95 اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 750 میلیارد تومان برای خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان هزینه شده، افزود: این گاز برکات زیادی برای مردم زاهدان دارد و 300 هزار خانوار در زاهدان از نعمت گاز بهرمند می‌شوند و 5 نیروگاه از این گاز بهره خواهند برد. برای این پروژه 263 کیلومتر لوله گذاری شده و 7 میلیون مترمکعب خاکبرداری انجام شده است.

عراقی تاکید کرد: پرداخت اعتبارات پروژه خط انتقال گاز به زاهدان همواره اولویت ما بوده و به‌ویژه در یک سال اخیر اعتبارات این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تزریق شده تا پروژه با بالاترین سرعت تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۸۳۳۴، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین