پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
‌استاندار سمنان گفت: همه وعده‌ها و پروژه‌هایی که به تایید استاندار پیشین رسیده، اجرایی خواهد شد.

شعار سال:محمدرضا خباز گفت: منطقه سمنان، افزود: استانداری سمنان از همه پروژه‌ها و طرح‌هایی که متناسب با نیازهای استان و منطقه طراحی شده، حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص شعبه استانی پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی و تفاهم نامه‌های منعقده بین جهاد دانشگاهی و استانداری سمنان تصریح کرد: همه تفاهم نامه‌ها و از جمله تفاهمنامه‌ای که در راستای اجرایی شدن پروژه شعبه استانی پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی از سوی استاندار پیشین امضا یا تایید شده‌، پس از تخصیص بودجه در موعد مقرر اجرایی می‌شود.

استاندار سمنان از برجام به عنوان برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: ان‌شاءالله بعد از اجرایی شدن رسمی برجام حجم سرمایه گذاری‌ها در ایران با افزایش چشمگیری همراه خواهد شد و فرصت برای عملیاتی شدن بسیاری از پروژه‌ها هموارتر می‌شود.

این مقام ارشد اجرایی، با بیان اینکه بستر برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیز با لغو تحریم‌ها فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: استان سمنان نیز در صدد است که بیشترین بهره را از فرصت‌های پیش رو ببرد و با جذب سرمایه گذاران به رونق اقتصادی در استان کمک کنیم.

خباز با بیان اینکه کشور و استان را تنها با اتکاء به اعتبارات دولتی نمی‌توان اداره کرد، تصریح کرد: برای اجرایی شدن بسیاری از پروژه‌ها و رشد و توسعه استان‌، چاره‌ای جز بکارگیری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم این بخش وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا,تاریخ انتشار 18 آذر 1394,کد مطلب 94091710387, www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
خدا کنه همینطوری باشه که شما میگین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین