پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای این استان گفت: سمنان با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به‌عنوان استان معین پایتخت باشد.
شعارسال :محمدرضا خباز ظهر روز دوشنبه در جمع مدیران استان سمنان اظهار داشت: سمنان این ظرفیت را دارد تا سرریز جمعیت استان تهران را پذیرایی کند.
وی از مدیران استان سمنان خواست تا خود را برای میزبانی از سرریز جمعیت پایتخت آماده کرده و در تکمیل زیرساخت‌های لازم برای این مهم بکوشند.
استاندار سمنان با اشاره به برنامه دولت برای برقی کردن راه‌آهن تهران مشهد که بخش زیادی از این مسیر در استان سمنان قرار دارد خاطرنشان کرد: با توجه به مسافت کم تهران و سمنان، با برقی شدن قطار در این مسیر، افراد شاغل در پایتخت می‌توانند از سمنان برای سکونت خود استفاده کنند.
خباز با اشاره به اینکه بیش از 6 درصد از مساحت کشور در استان سمنان قرار دارد تصریح کرد: این در حالی است که جمعیت استان سمنان کمتر از یک درصد جمعیت کشور است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش جمعیت استان سمنان خاطرنشان کرد: سمنان ظرفیت افزایش جمعیت تا 10 برابر میزان فعلی را دارد و باید به این سمت حرکت کرد.
استاندار سمنان بابیان اینکه باید همزمان زیرساخت‌های لازم برای این افزایش جمعیت در سمنان فراهم شود گفت: آموزش‌وپرورش باید آمادگی داشته باشد تا در صورت افزایش جمعیت در استان سمنان، برای دانش آموزان آن کلاس درس فراهم کند و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز باید آمادگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به تعداد بالای جمعیت در این استان را داشته باشد.
خباز با اشاره به اینکه از غرب تا شرق استان سمنان بیش از 600 کیلومتر است عنوان کرد: مهم‌ترین راه ترانزیتی در مسیر حرم ثامن‌الحجج به این مسیر متصل است.
وی استان سمنان را به‌عنوان امن‌ترین استان کشور دانست و تصریح کرد: این امنیت بالا به سبب ریشه مذهبی و تدین استان سمنان و دامن‌پاک مادران فرهیخته و نیکوکار این استان است و ظرفیتی بزرگ را برای توسعه و افزایش جمعیت آن پدید آورده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار دوشنبه 09 آذر 1394 ، کد مطلب : 931370 : www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اظهار نظر جالبی بود چقدر شما اعتماد به نفس دارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین