پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در صدر یک هیئت علمی به منظور توسعه همکاری‌های بین دانشگاه علوم پزشکی سمنان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی قرقیزستان به جمهوری آسیای میانه سفر کرده از امضای سه سند و تفاهم‌نامه همكاري بین دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و بزرگترين دانشگاه‌هاي قرقيزستانی خبر داد.

شعار سال:


مهدی شادنوش از امضای دو تفاهم‌نامه همكاري و ملاقات با وزير بهداشت و معاون وزير علوم قرقيزستان به عنوان مهمترین دستاورد روز دوم سفر هيئت اعزامي از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به این کشور نام برد و اظهار کرد: هيئت دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در دومين روز از سفر به کشور قرقیزستان در ملاقاتي با وزیر بهداشت قرقیزستان چگونگی همکاری دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان بین دو طرف را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی یادآوری کرد: وزير بهداشت قرقيزستان با استقبال از همكاري‌هاي في‌مابين، حمايت خود از اقدامات این دانشگاه در اين حوزه به نمايندگي از ايران اعلام کرد.

رئیس هیات اعزامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حضور در جمع مسئولين و دانشجويان دانشگاه بین‌المللی”اوش” و استماع گزارش مسئولين این دانشگاه، خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمادگی خود را برای همكاري‌هاي عميق‌تر و بیشتر دو سویه بین دو کشور اعلام کرد.

وی با تقدیر از مهمان‌نوازي قرقیزستانی‌ها از این هیات علمی ایرانی از انعقاد و امضای یک تفاهم‌نامه جهت تبادل استاد و دانشجو و انجام تحقيقات مشترك خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی خوبی برخوردار است.

شادنوش از حضور هيئت اعزامي در ستاد مرکزی دانشگاه اسلاویان، خبر داد و تصریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری دیگری في‌مابين روساي دو دانشگاه نیز در زمینه‌های مختلف به امضا رسيد.

رئیس هیات اعزامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: اين تفاهم‌نامه سومين متن همكاري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با بزرگترين دانشگاه‌هاي كشور قرقيزستان بود كه طي اين دو روز به امضا رسیده است.

وی در ادامه از حضور هيئت سمنانی در وزارت آموزش عالي قرقيزستان و دیدار با معاون كل وزیر آموزش عالي جمهوری قرقیزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه باحمايت‌هاي امور بين‌الملل وزارت بهداشت و همكاري خوب سفارت ايران در قرقيزستان دستاوردهاي اين سفر بيش از پيش‌بيني‌هاي ما بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار اميدواري كرد: شاهد اجرايي شدن اين تفاهم‌نامه‌ها و عمق بخشيدن به روابط دو كشور مسلمان و مهم منطقه باشيم.

به گزارش سمنان لاین هيئت اعزامي دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با هدف یک سفر سه روزه به این کشور همسایه شمالی سفر کرده امروز 24 آذرماه بعد از حضور در نهار كاري سفير جمهوري اسلامي ايران و جمع بندي اقدامات صورت پذيرفته به کشورمان برمی‌گردد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی سمنان لاین، تاریخ انتشار 24 آذر 1395، کد مطلب:11086 : www.semnanline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
اگر دانشگاه های قرقیزستان معتبرند، پس چرا مدارک انها توسط وزارتین علوم و بهداشت ارزشیابی نمی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین