پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کاربران جی میل تاکنون فقط مجاز به دریافت فایل‌هایی با حجم 25 مگابایت به‌صورت ضمیمه / Attach بودند که اینک به دو برابر افزایش‌یافته است.

شعار سال: بدین ترتیب کاربران غیر جی میلی می‌توانند ضمیمه‌هایی تا 50 مگابایت (از جمله پاورپوینت های پرزنتیشن) را برای کاربران جی میل ارسال کنند.

درواقع در سیاست جدید کاربران جی میل قادر به باز کردن اَتَچ هایی تا 50 مگابایت هستند که کاربران غیر جی میلی برایشان ارسال می‌کنند اما خودشان قادر به ارسال فایل های 50 مگابایتی همچنان نیستند و تنها می‌توانند این حجم را دریافت کرده و باز کنند.

خِسَّتِ گوگل روی جی میل در حالی است که کاربران این روزها با استفاده از اپلیکیشن های پیام‌رسان موبایلی فایل‌های حجیم را جابجا کرده و به‌صورت آنی به مبادله ضمیمه با یکدیگر می‌پردازند و کاربرانی که در محیط کار در استفاده ازاین‌گونه اپلیکیشن ها دچار محدودیت سازمانی هستند، می‌توانند از امکانات جی میل استفاده کنند.

البته کاربران «گوگل درایو» می‌توانند فایل‌هایی تا 5 ترابایت را روی اکانت خود جابجا کرده و به اشتراک بگذارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 12 اسفند 95، کد مطلب: 642098: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین