پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي: در سه سال اخير صادرات صنايع دستي به جهان رشد 85 درصدي داشته است

شعارسال:  بهمن نامور مطلق درباره ارائه تسهيلات به هنرمندان حرفه صنايع دستي براي صادرات محصولاتشان افزود: به هنرمندان صنايع دستي تسهيلاتي براي افزايش صادرات ارائه مي شود اما اين تسهيلات کافي نيست، در ساير کشورها علاوه بر تسهيلات، مشوق هاي صادراتي نيز به هنرمندان ارائه مي دهند و ما بايد در کشور بسترهاي تبادل اقتصادي فراهم کنيم.

وي افزود: ارتباط با ساير کشورها را بايد به عنوان فرصت در نظر بگيريم و امکانات را به فرصت هاي تجاري در صنايع دستي تبديل کنيم بطوريکه در گفتگوهاي سياسي و تجاري از تجارت فرهنگي هم ياد شود.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي اضافه کرد: صادرات صنايع دستي در حين ارزآوري سبب توزيع زيباشناسي کشور و فرهنگ غني آن مي شود.

وي تاکيد کرد: عمده صادرات صنايع دستي به کشورهاي منطقه کشورهاي اروپايي و امريکايي است.

نامور مطلق با اشاره به اينکه روند صادرات صنايع دستي رو به صعود بوده است گفت: هنرمندان و تجار در طي دو سال اخير چندين نقطه فروش و مرکز تجاري را افتتاح کرده اند که سبب افزايش رقم صادرات شده است.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي با اشاره به افتتاح نخستين دفتر منطقه اي شوراي جهاني صنايع دستي در ايران گفت: يکي از مهمترين فعاليت هاي دفتر منطقه اي شوراي جهاني صنايع دستي، هم افزايي هنرمندان صنايع دستي منطقه است و با استفاده از ظرفيت هاي اين دفتر صنايع دستي ايران را به جهان معرفي مي کنيم.

نامور مطلق با اشاره به اينکه مشکل اصلي صنايع دستي کشور، فروش و برندسازي است افزود: امسال ، ايران فعالترين عضو جامعه جهاني در عرصه صنايع دستي بوده است و نام ايران به عنوان صاحب صنايع دستي شوراها در جهان برده و اين باعث برندسازي براي کشور مي شود.

وي اضافه کرد: اين دفتر کمک مي کند تا سهم بيشتري در مديريت جهاني صنايع دستي داشته باشيم.

ناور مطلق با اشاره به اينکه ما استحقاق برپايي موزه جهاني صنايع دستي را داريم گفت: نيازمند کمک مديران ارشد در اين زمينه هستيم تا به جايگاه اصلي خود در مديريت صنايع جهاني برسيم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 30بهمن 1395، کدخبر: 20170218093812974: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین