پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از نرخ گذاری محصولات تولیدی صنایع دستی در راستای رقابتی شدن بازار این حوزه خبر داد.

شعار سالسید محمدامین جعفری حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نرخ گذاری صنایع دستی قشم با بررسی و دسته بندی محصولات در شاخه رو دوزی های سنتی آغاز شده و به زودی در سایر شاخه ها هم انجام می شود.

وی افزود: تولیدات پارچه ای و رودوزی های سنتی از نظر کیفیت دوخت، جنس پارچه و هنر رو دوزی با حضور تعاونی های صنایع دستی و متخصصان در نخستین گام بررسی قیمت گذاری شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: نرخ گذاری صنایع دستی جزیره موجب افزایش کیفیت محصولات، ایجاد بازار رقابتی و برند سازی می شود و همگام سازی و کیفی سازی محصولات یکی از مهمترین هدف های نرخ گذاری شاخه های مختلف صنایع دستی است.
او اضافه کرد: یک محصول صنایع دستی گرچه الهام گرفته از هنر است اما هنگامی که به تولید نیمه انبوه می رسد، به کالایی تجاری تبدیل می شود و از این رو نیاز به نرخ گذاری کارشناسی دارد.
قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب استان هرمزگان به واسطه برخورداری از تاریخ و فرهنگ پربار، صنایع دستی ارزشمندی با دستان پرتلاش ساکنان آن به ویژه بانوان تولید می کند.  

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار31 اردیبهشت96، کدمطلب:82539517 (5995826)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین