پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
کوه باستانی پردیس واقع در حومه شهرستان جم از توابع عسلویه استان بوشهر و در نیمه های بندر کنگان به فیروز اباد شیراز قرار دارد.نکا قابل توجه این کوه باستانی قلعه این کوه است که نزدیک نقطه زمین به خورشید است چون این قله بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استواست.

شعار سال: کوه باستانی پردیس واقع در حومه شهرستان جم از توابع عسلویه استان بوشهر و در نیمه های بندر کنگان به فیروز اباد شیراز قرار دارد. نکات قابل توجه این کوه باستانی قلعه این کوه است که نزدیک نقطه زمین به خورشید است چون این قله بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استواست.

و دوم اینکه آتشکده فوق العاده باستانی که در قله کوه قرار دارد.محل تولد و غسل تعمید پدر جمشید جم است . سوم مغناطیس فوق العاده قوی این کوه است که در جهان زبانزد عام و خاص است و اگر در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متری کوه یعنی تقریبا انتهایی ترین نقطه مشخص آسفالت با ماشین توقف کنی و ترمز دستی را بخوابانید ماشین به جای سر پائینی به نرمی به سمت کوه کشیده می شود که البته همین مغناطیس برای رانندگان نا آشنا بسیار دردسر ساز بوده و تاکنون تعداد زیادی از خودروها بی اختیار با کوه تصادف کرده اند.

چهارم پوشش گیاهی منحصر به فرد این منطقه است که نوعی خار بیابانی گرمسیری دارد و حاوی خواص دارویی فراوان می باشد که عسل حاصله از ان تماما پیش خرید چند کارخانه داروسازی بزرگ جهان است.و خیلی عجایب دیگر که اطراف این کوه وجود دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گردشگری ایران، تاریخ انتشار -، کد مطلب: - : www.gardeshgariiran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
فتبارک الله احسن الخالقین
چه صلابیتی دارن این کوهها
ولی روز قیامت مثل پنبه درهم شکسته میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین