پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
مجتبی نیک کردار امروز سه‌شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر کرمانشاه، در خصوص پروژه راه آهن اظهار داشت: مشکلی برای این پروژه نداریم کار در ایستگاه در حال انجام است.
شعارسال: وی بیان کرد: این پروژه فروردین به انجام نمی رسد اما در بهار ۹۶ پروژه راه آهن به کرمانشاه می رسد اگر استاندار ۳۰ فروردین را برای رسیدن راه آهن به کرمانشاه عنوان کرده برای این است که به فشار بیاورد و به کار سرعت ببخشد.

نیک کردار بیان کرد: پروژه راه آهن حتما به احتمال ۹۹ درصد در بهار سال آینده به کرمانشاه میآید.

وی با اشاره به پیشرفت بالای ۶۵ درصد ایستگاه راه آهن گفت: با احتساب ریل از فیروزان تا کرمانشاه صد کیلومتر است که زیرسازی آن انجام شده و حدود ۷۰ درصد پیشرفت ریل گذاری دارد.

نیک کردار افزود: خوشبختانه امسال ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن به ما دادند که به تدریج به صورت سهام و اوراق مشارکت صورت وضعیت می شود و پرداخت می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: این ایستگاه راه آهن یکی از زیباترین و بزرگترین ایستگاه های راه آهن ایران است و مرکزیت منطقه غرب را دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1395، کدخبر: 3932147 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
نه تنها در بهار 96 نمی رسد بلکه بهار 97 هم نخواهد رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین