پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های مهم و سرنوشت‌سازی در استان به‌ویژه در حوزه حمل و نقل و راه در حال انجام است.

شعار سال: «اسدالله رازانی» در جلسه بررسی مسائل حوزه راه و شهرسازی استان کرمانشاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: شبکه بزرگراهی استان بسیار گسترده است و پروژه‌های مهم و سرنوشت‌سازی مانند بزرگراه کربلا در این استان در حال اجراست.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که پروژه راه کربلا استان با سرعت خوبی در حال اجراست و این پروژه تا یک سال دیگر به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: با اعتبارات مناسبی که به استان تخصیص داده شده مسیر کرمانشاه به حمیل به‌منظور و با هدف نزدیک کردن راه مسیر کرمانشاه به استان ایلام در حال انجام است که این مسیر در اجرای کریدور شمال غرب و به جنوب غرب اجرایی می شود.

رازانی تصریح کرد: هم‌چنین پروژه‌های راه‌سازی در منطقه اورامات در حال انجام است و این پروژه‌ها با جدیت از سوی مدیریت استان پیگیری می‌شوند.

وی همچنین از اعتبارات در نظر گرفته شده برای چهار بانده شدن مسیر کرمانشاه به سنقر و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: با کمک و حمایت های نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تلاش ها برای جذب اعتبارات این مسیر ادامه دارد تا مسیر کرمانشاه به سنقر به یک مسیر چهاربانده تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه به اجرای پروژه راه آهن کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه به عنوان پروژه ای بسیار مهم و تاثیرگذار با سرعت قابل توجهی در حال انجام است که امیدواریم ظرف دو ماه آینده این پروژه افتتاح شود و اجرای طرح راه آهن کرمانشاه تا خسروی نیز فعالیت خوبی به خود گرفته و امروز اجرای آن در حال انجام است.

رازانی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقای سطح باندهای پروازی استان گفت: با عنایت وزیر راه و شهرسازی مبلغ 130 میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه کرمانشاه در نظر گرفته شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی گفت: خوشبختانه کارها و اقدمات بسیار مهم و سرنوشت‌سازی در بخش راه استان در حال انجام است که امیدواریم با اتخاذ تمهیدات و تصمیماتی که مجموعه وزارت راه و مسئولان ذیربط می‌گیرند اجرای این پروژه‌ها از سرعت بیشتری برخوردار شوند.

«مجتبی نیک‌کردار» معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: طی سه سال گذشته شبکه بزرگراهی استان از 293 کیلومتر به 410 کیلومتر رسیده است.

وی افزود: طی این مدت تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه نیز از 88 پرواز در هفته به 120 پرواز رسیده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طی این سه سال 500 طرح هادی برای روستاهای استان تهیه شده و همه روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی دارند.

نیک‌کردار یادآور شد: عمده واحدهای مسکن مهر استان نیز در این دولت تحویل شده است.

در این جلسه از اسناد توسعه شهرستان‌های استان کرمانشاه رونمایی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 95112215251: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین