پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
رئیس سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از فعالیت 16 هزار ماشین‌ سنگین در استان خبر داد و گفت: 17 هزار و 350 راننده در قسمت باری و سه هزار و 350 نفر نیز در بخش سواری خدمات‌رسانی می‌کنند.
شعارسال: بهمن خسروانی در کرمانشاه با بیان اینکه همراه با افزایش تولید ناخالص داخلی میزان ارزش افزوده بخش حمل و نقل نیز افزایش می‌یابد، اظهار داشت: به‌همین دلیل با توسعه و رشد اقتصادی، حمل و نقل نیز افزایش می‌یابد، چرا که فعالیت‌های حمل و نقل از جمله فعالیت‌های اساسی و بنایی برای رشد اقتصادی به‌حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه امروزه در جهان از خدمات حمل و نقل به‌عنوان صنعت یاد می‌شود، گفت: خدمات حمل و نقل با توجه به گستردگی و اهمیت آن به‌عنوان حلقه اتصال صنایع با یکدیگر و عامل ارتباط میان بازارهای مصرف و تولید محسوب می‌شود.

رئیس سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همبستگی و پیوند میان نظام حمل و نقل و فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع را حساس و پیچیده عنوان کرد و افزود: صنعت حمل و نقل به‌عنوان نیروی محرکه توسعه، کارآمدی و توانمندی آن زمینه‌ساز توسعه پایدار است.

این مسؤول نقش جامع و قاطع حمل و نقل در همه سطوح زندگی را دلیل اهمیت آن دانست و تصریح کرد: بخش حمل و نقل با همواره کردن امر مبادله و تجارت زمینه‌های رشد در سطح ملی و جهانی را فراهم و امکان دسترسی به رفاه و تسهیلات ملی را افزایش می‌دهد.

خسروانی با بیان اینکه در حال حاضر 16 هزار خودرو شامل کامیون، ماشین‌های سنگین و اتوبوس در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: 21 هزار راننده در استان دارنده کارت هوشمند از اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای هستند که از این تعداد 17 هزار و 350 نفر در قسمت باری و سه هزار و 350 نفر نیز در بخش سواری در استان کرمانشاه خدمات‌رسانی می‌کنند.

*جابه‌جایی بیش از 4 میلیون تن بار در کرمانشاه

وی با بیان اینکه در هفت ماهه نخست سال‌جاری چهار میلیون و 400 هزار تن بار در استان جابه‌جا شده است، بیان کرد: در این مدت نیز 2 میلیون 850 هزار نفر در استان کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند.

خسروانی به فعالیت راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در طول مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این ایام یک‌هزار و 200 اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برای خدمات‌رسانی به زوار به مرز مهران فرستاده شد.

*استقرار 150 گشت راهداری در مسیر کرمانشاه-مهران

وی با اشاره به برپایی زیرساخت‌های ایستگاه‌های صلواتی، خاطرنشان کرد: خط‌کشی نقاط پرحادثه،نصب تابلوها و چراغ راهنما، همکاری با پلیس راه در راستای کنترل ترافیک، امنیت راه و... از جمله خدمات ارائه شده در ایام اربعین حسینی است.

رئیس سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به حضور 150 گشت راهداری در طول مسیر به سمت مرز مهران اشاره کرد و افزود: در حدود 40 نفر برای نظارت بر جابه‌جایی مسافران و زوار در پایانه شهید کاویانی مستقر هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1395، کدخبر: 13950902000218، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
این تبلیغ خودت بود یا ارایه گزارش استانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین