پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
استاندار مرکزی با بیان اینکه تنها بخشی از اعتبارات سفر هیئت‌ دولت به استان مرکزی محقق شده است، گفت: ۵۰ درصد اعتبارات مقرر شده سال گذشته برای استان مرکزی محقق شد.

شعار سال: محمود زمانی‌قمی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه‌وشهرسازی استان مرکزی با اشاره به اهداف این بازدید اظهار داشت: توفیق داشته‌ایم که امروزز در خدمت نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، معاونت عمرانی، فرماندارن اراک، فراهان و کمیجان باشیم و از جاده در دست تعمیر و نوسازی اراک، فرمهین و ساروق و جاده ساروق به کمیجان بازدید داشته باشیم و بالاخره اکنون در نقطه آقچه‌قلعه وسف هستیم که در حقیقت احداث این مسیر سبب خروج بخش عمده استان از بن‌بست می‌شود.

وی افزود: اکنون بخشی از کارهای اساسی این جاده به پایان رسیده و از محموعه مسیری که بازدید داشته‌ایم خوشبختانه تقاطع اراک به فرمهین فعال شده و امیدواریم در سال جاری و در دهه فجر پروژ‌ه‌های مستقر در مسیر بازدید امروز به بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در بازدید از این مسیر دریافتیم که می‌توانیم از اعتبارات ملی، استانی و هم اعتبارات سفر استفاده کنیم و باید بگوییم مدت‌ها بود که نمایندگان استان مرکزی در مجلس تصمیم به بازدید دسته جمعی از این مسیر گرفته بودند که خوشبختانه این توفیق حاصل شد و در ادامه به شهرستان خنداب می‌رویم.

زمانی‌قمی ادامه داد: تمامی مسائل حوزه انتخابیه شهرهای اراک، خنداب و کمیجان بررسی می‌شود و حتی‌الامکان تلاش می‌کنیم و امیدواریم که تمامی این مسیر فعال‌تر شود، عملکرد راه‌وشهرسازی با توجه به اعتبارات و امکانات موجود به خوبی پیش می‌رود اما تقاضای بهتر شدن وضعیت را داریم.

وی عنوان کرد: امکانات ما با ضعف مواجه است و تنها بخشی از کمک‌های سفر هیئت‌ دولت تاکنون محقق شده و مقداری از این هزینه‌ها از اعتبارات ملی و استانی تامین شده است، به هر اندازه‌ای که بتوانیم از امکانات ملی در زمینه توسعه استان جذب می‌کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: از اعتبارات مقرر شده سال گذشته تنها 50 درصد محقق شده اما با مذاکرات درحال پیگیری امیدواریم مابقی این اعتبارات در سال 96 محقق شود، در سفر هیئت دولت به استان مرکزی اعتباری به مبلغ 900 میلیارد تومان به استان مرکزی تخصیص داده شد که امیدواریم این مبلغ امسال محقق شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475868:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین