پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان از نام نویسی ۲۰۲ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تا پایان پنجمین روز ثبت نام خبر داد.
شعارسال: فرماندارکاشان روز جمعه اظهارکرد: از این شمار ۱۰۸ نفر ثبت نام مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان و ۹۴ نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان کاشان بوده است.

حمیدرضا مومنیان با بیان این که آمار ثبت نام کنندگان شامل ۱۸۶ نفر مرد و ۱۶ نفر زن است افزود : برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر تعداد ۹۵ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و برای شوراهای اسلامی روستا تعداد ۹۱ نفر مرد و ۳ نفر زن ثبت نام نموده اند.

وی شمار حوزه های انتخابیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را ۶۵ حوزه شامل ۷ حوزه شهری و ۵۸ حوزهروستایی بیان کرد.

مومنیان با یادآوری اینکه نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال ۹۵ شروع شده است، تصریح کرد: ثبت نام تا ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کاشان اول، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396، کدخبر: 12630، www.kashan1.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین