پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
نام نویسی 668 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جاسک حدود 6 درصد داطلبان نامزدی شوراها در مازندران زن هستند
شعارسال: 1505نفربرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در میناب ثبت نام کردند

8963 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان ثبت نام کردند

4626 نفر در چهارمحال و بختیاری داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شدند

راحله میرزایی روز چهارشنبه افزود: از یک هزار و 140داوطلب ثبت نام کننده، 135 نفر از شهرها و یک هزار و پنج نفر از روستاهای شهرستان هستند.

وی ادامه داد: 36 نفر از مجموع ثبت نام کنندگان در سطح شهرستان، از بانوان هستند که 10 نفر از حوزه های شهری و 26 نفر نیز از حوزه های روستایی اقدام به ثبت نام کرده اند.

میرزایی با بیان اینکه در این دوره استقبال خوبی از طرف روستاییان در شهرستان خدابنده برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها انجام شد، افزود: در 9 روستای شهرستان، تعداد ثبت نام کنندگان به حد نصاب برگزاری انتخابات نرسید و این در حالی است که در دوره گذشته 56 روستا در خدابنده فاقد شورا بودند.

وی اظهار کرد: در این دوره با هماهنگی های انجام شده در 6 روستای زیر 20 خانوار شهرستان نیز انتخابات شوراها برگزار می شود.

شهرستان خدابنده دارای 234 روستای دارای سکنه است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خدابنده گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در هفت شهر و 187روستای این شهرستان برگزار می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1396، کدخبر: 600115، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین