پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان از بررسی مجدد آراء دستی اخذ شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان خبر داد.

شعار سال: احمد بیگدلی در گفتگو با خبرنگار ستاد انتخابات استان، از بررسی مجدد آراء دستی اخذ شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان خبر داد و گفت: این آراء با حضور نفرات هفتم تا پانزدهم که حائز اکثریت آراء بودند، بررسی و چنانچه نتایج حاصله لحاظ نشده باشد، به تجمیع آراء مکانیزه انتخابات شوراها افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس روال جاری اخذ آراء الکترونیکی، نتایج صورتجلسات تجمیعی، به منزله نتایج نهایی انتخابات تلقی می شود، اظهار کرد: اعضای شعب و دست اندرکاران اجرای انتخابات الکترونیکی در شهرستان زنجان نیز این روال را ملاک عمل خود قرار داده اند که این امر موجب بروز ابهاماتی در نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان شده است.

وی از بررسی مجدد آراء دستی اخذ شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس تاکیدات استاندار زنجان و بر مبنای توافق و هماهنگی انجام شده با ستاد انتخابات استان و هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان، مقرر گردید با حضور نفرات هفتم تا پانزدهم که حائز اکثریت آراء بودند و نیز با حضور اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان زنجان، هیأت بازرسی استان و ستاد انتخابات، آراء دستی اخذ شده، مجددا مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه نتایج حاصله لحاظ نشده باشد، به تجمیع آراء مکانیزه انتخابات شوراها افزوده گردد.

بیگدلی به کاندیداهای معترض و مردم استان زنجان اطمینان داد که در مسیر رسیدگی به اعتراضات کاندیداها و روند بررسی آن ها، هیچ گونه نظر و گرایش سیاسی وارد نشده است، و خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای شهر دیدگاه سیاسی جایگاهی ندارد و اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان اجرایی موثر در توسعه و آبادانی مناطق، باید در فضایی تخصصی، انتخاب و فعالیت نمایند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در روند بررسی نتایج انتخابات، با هر گونه تخلف، از سوی هر کس و با هر سمتی، به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی ملت ایران و شهروندان زنجانی در پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر بر ضرورت حمایت از حقوق تمامی کاندیداها تاکید کرد و افزود: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در اولین فرصت، نتیجه نهایی این بررسی را به اطلاع مردم شریف خواهد رساند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد 1396، کد مطلب:3996035 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین