پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان بی‌حاشیه‌ ترین استان در فضای مجازی انتخابات است، گفت: تبلغیات زودهنگام تنها تخلف گزارش شده در فضای مجازی بود.

شعار سال: محمدعلی آدینه ‌­لو با اشاره به فضای مجازی در دوران انتخابات اظهار داشت: فضای مجازی استان در زمان انتخابات خوب بوده و در زمان تبلیغات انتخابات یکی از بی‌حاشیه­‌ ترین استان‌ها در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه چندین ماه پیش از انتخابات فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شد، ابراز کرد: تبلیغات زودهنگام تنها تخلف فضای مجازی در استان زنجان بود اما در همایشی غیرقانونی بودن این اقدام به کاندیداها گوشزد شد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه اقدامات پیشگیری و سودمند دلیل بی‌حاشیه بودن استان زنجان در بین دیگر استان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: قبل از آغاز انتخابات اقدامی با کمک فرمانداری زنجان انجام گرفت و در همایشی از تمام نامزدها دعوت به عمل آمد و نامزدهای شوراها مورد توجیه قرار گرفتند که تمام تبلیغات فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می­‌شود.

وی تصریح کرد: به تمام نامزدهای شوراها تاکید شد که قانون و مقررات انتخاباتی رعایت شود و در غیر این صورت برخورد قانونی انجام می‌شود.

آدینه‌ لو بیان کرد: از ایجاد سایت­‌ها، کانال­‌ها و گروه­‌های نظرسنجی در فضای مجازی استان جلوگیری شد و خود این موضوع به سالم بودن فضای مجازی در دوران انتخابات کمک کرد چون به نتایج نظرسنجی­‌ها نمی­‌توان اعتماد کرد.

وی با اشاره به توصیه­‌ های پلیس فتا به نامزدهای شورا بیان کرد: به تمام نامزدهای شوراها توصیه شد که در صورت تبلیغات در فضای مجازی در موعد مقرر آدرس کانال و یا گروه تبلیغاتی را در اختیار پلیس فتا قرار دهند تا از بروز برخی مشکل­‌ها جلوگیری شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سلیت خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: 1426909 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین