پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان از اعلام صحت انتخابات و نتیجه بازنگری‌ها خبر داد بازنگری‌ صندوق‌ها تغییر آنچنانی در نتیجه ایجاد نکرد‌.

شعار سال: احمد بیگدلی با اشاره به نتیجه بازنگری‌های برخی از صندوقهای انتخابات شورای شهر زنجان اظهار داشت: بنده در روزهای گذشته از استاندار زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان درخواست کردم تا جلسه‌ای با حضور کاندیداهای محترم تا نفر پانزدهم و مسئولان مرتبط با موضوع انتخابات برگزار شود که خوشبختانه بلافاصله دستور از طرف استاندار برای تشکیل این جلسه صادر شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته این کار انجام شد، ابراز کرد: حدود 175 صندوق مورد بازنگری قرار گرفت که شامل صندوقهای دستی و الکترونیکی بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در 39 صندوق رای‌گیری دستی انجام شده است، عنوان کرد: تعداد آراء دستی آنچنان زیاد نیست تا در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد تعداد آراء دستی خاطرنشان کرد: آراء صندوقهای دستی آنچنان که در فضای مجازی اعلام شد، نیست و عدد بسیار محدودی است که با نهایت دقت بازشماری شد.

بیگدلی بازشماری آراء را در راستای روشنگری افکار عمومی و فضای انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: با بازنگری آراء تغییری در نیتجه انتخابات شورای شهر زنجان ایجاد نشده است.

وی با اظهار اینکه هنوز صورتجلسه بازنگری آراء به هیئت نظارت ارسال نشده است، افزود: ما فردا و یا چهارشنبه جلسه‌ای را در هیئت نظارت استان برگزار خواهیم کرد تا صحت انتخابات و نتیجه نهایی را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در مورد تعداد آراء دستی عنوان کرد: فعلا صورتجلسه‌ای که به امضا تعدادی از کاندیداها نیز رسیده به دست ما نرسیده است اما این آراء عددی نیست که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سلیت خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: 1428207 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین