پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان از تایید صحت انتخابات شوراها در استان اصفهان خبر داد.

شعار سالاکبر ترکی با اشاره به بررسی‌های نهایی پیرامون گزارش‌های مربوط به تخلفات در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: هیئت نظارت بر انتخابات، بعد از بررسی‌های صورت گرفته صحت انتخابات در همه شهرهای استان را تایید کرد.

وی با بیان اینکه صحت انتخابات شهر اصفهان نیز مورد تایید قرار گرفت، افزود: صحت انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان بعد از بررسی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده، به تایید هیئت نظارت رسید و این تایید به فرمانداری اصفهان اعلام شد.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اصفهان بیان کرد: انتخابات شورای شهر بهارستان نیز بعد از بازشماری آرا به ترتیبی که در نهایت اعلام شد مورد تایید قرار گرفت.

نتایج بازشماری آراء پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر بهارستان به این ترتیب به تایید هیئت نظارت استان رسید:

اعضای اصلی

1-خدابخش شمسی

2-مجتبی محبی

3-محمدابراهیمی

4-مهدی نصر

5-نبی الله مومنی

6-بتول نوربخش

7-مهدی اسدی

اعضای علی البدل

8-کریم الله رضایی

9-زهره فرهادی

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1448460:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین