پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تایید انتخابات شورای شهرهای پرند، چهاردانگه و ساری خبر داد.

شعار سال: قاسم میرزایی نیکو، از تایید انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهاردانگه و پرند خبر داد و افزود: صحت انتخابات این دو شهر در جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

وی سپس به بررسی صحت انتخابات در شهر کهریزک اشاره کرد و افزود: مقرر شد، در مورد انتخابات در کهریزک، جلسه دیگری برگزار شود و بررسی های بیشتری صورت پذیرد.

میرزایی نیکو افزود: در استان تهران، برخی پیشنهادات از سوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان وجود داشت، که بررسی هایی در این زمینه انجام شد.

وی گفت: در اغلب حوزه‌هایی که به ما ارجاع شده بود تصمیم‌گیری نهایی را انجام شد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که هر چه سریع‌تر بررسی‌ها در دیگر حوزه ها نیز به اتمام برسد.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: صحت انتخابات شورای اسلامی شهر ساری نیز مورد تایید قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022330:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین