پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
فرماندار فریدن از نام نویسی ۵۵ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تا پایان چهارمین روز ثبت نام خبر داد.
شعارسال: فرماندار فریدن پنجشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری فریدن اظهارکرد: از این شمار، ۸ ثبت نام مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای داران و دامنه، ۴۷ ثبت نام مربوط به انتخابات شوراهای روستاهای شهرستان فریدن بوده است.

کمال رضایت با یادآوری اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند سال ۹۵ شروع شده و تا ۶ فروردین ۹۶ ادامه پیدا خواهد کرد، از دواطلبان خواست در فرصت مناسب باقی مانده ، به فرمانداری فریدن مراجعه و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

فرماندار فریدن همچنین گفت: داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا که تاکنون موفق به دریافت سوء پیشینه نشده اند می توانند ثبت نام کنند و مدارک مربوط را تا پایان مهلت بررسی صلاحیت به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین مرحله میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان فریدن از شهرستانهای غرب استان اصفهان به شمار می آید و به دو بخش مرکزی و زنده رود تقسیم می شود که از این شمار تعداد ۲۹ کاندیدا ثبت نامی تاکنون از بخش مرکزی و تعداد ۲۶ کاندیدا از بخش زنده رود هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیار اقوام، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396 ، کدخبر: 58354، www.diareaghvam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین