پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از نفرات ثبت نام کننده، 5 هزار و 12 نفر مرد و 319 نفر زن بوده‌اند که به لحاظ جنسیتی نسبت به دوره قبل به ترتیب ثبت نام مردان و زنان 15 و 42 درصد افزایش داشته است.

شعار سال: سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و رییس ستاد انتخابات استان ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان قزوین اظهار کرد: تعداد افراد ثبت نام کننده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین در مقایسه با دوره قبل ۱۹ درصد افزایش دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: از نفرات ثبت نام کننده، ۵هزار و ۱۹۶نفر مرد و ۳۲۹نفر زن بوده‌اند که به لحاظ جنسیتی نسبت به دوره قبل به ترتیب ثبت نام مردان و زنان ۱۵ و ۴۲ درصد افزایش داشته است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: در روز پایانی ثبت نام، آمار داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها در استان به یک هزار و ۱۵۲ نفر و شورای اسلامی روستاها به چهار هزار و ۱۷۹ نفر رسید که به ترتیب ۱۷و ۴۳ درصد در مقایسه با دوره قبل افزایش دارد.

وی به سوابق عضویت در شوراها در بین افراد ثبت نام کننده نیز اشاره کرد و گفت: ۸۵۸ نفر از داوطلبان نام نویسی کرده در استان سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را دارند و چهار هزار و ۴۷۳ نفر فاقد سابقه هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان گفت: جوان ترین ثبت نام کننده ۲۵ سال سن و مسن ترین فرد نیز ۸۳ سال سن داشته است.

این مسوول گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها که از ۳۰ اسفند آغاز شده است، شب گذشته (۶ فروردین) به پایان رسید.

شاهرخی افزود: نتایج صلاحیت نهایی داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۷ اردیبهشت اعلام می شود.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: استان قزوین دارای ۷۰۶ حوزه شهری و روستایی واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا می باشد که از این تعداد ۲۵ حوزه شهری و ۶۸۱ حوزه نیز روستایی است.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شکل هم زمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخص نیوز، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 131316: www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین