پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیرکل روستایی استانداری قزوین گفت: تسهیلات پرداختی به دهیاران بر اساس تفاهم نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با پست بانک کشور از خرداد سال قبل در حال انجام است و ارتباط دادن آن با انتخابات بی تقوایی و افترا است.

شعار سالکریم حبیبی روز جمعه در مصاحبه ای افزود: پرداخت این تسهیلات از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده است اما رسانه ای کردن آن در این ایام بداخلاقی و ارتباط دادن آن به انتخابات کذب محض است و بافندگان این دروغ در پیشگاه خداوند پاسخی نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: از خرداد ماه سال گذشته بر اساس تفاهم بین سازمان شهرداریها و دهیاریها و پست بانک، بانک مذکور متعهد به ارایه تسهیلات به دهیاران سراسر کشور شد که این تعهد طی یک سال گذشته توسط این بانک انجام شد و با تکمیل تفاهم نامه در سال جاری روند پرداخت تسهیلات و شرایط آن مساعد تر شده است و اخبار منتشر شده در این زمینه چیز جدیدی جز ادامه تسهیلات گذشته نیست.
حبیبی انبوهی با بیان اینکه مستندات تفاهم مذکور موجود است،افزود: متاسفانه کسانی که این خبر را با انتخابات پیش رو مرتبط دانسته اند، رفتاری غیر اخلاقی داشته و هیچ پاسخی در روز قیامت در پیشگاه خداوند ندارند.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون و حسب دستور استاندار قزوین، پرهیز از دخالت دهیاران در انتخابات و استفاده از امکانات دهیاری ها به نفع کاندیدای خاص بارها به آنها گوشزد شده است،تصریح کرد: در همه نشست ها با دهیاران بر تحقق کلام امام راحل مبنی بر تکلیف بودن شرکت در انتخابات و نیز اوامر مقام معظم رهبری در خصوص فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم برخی صاحبان تریبون ها که مدعی تقوا و اخلاق مداری هستند در آستانه انتخابات از هر مسیری برای رسیدن به اهداف جناحی خویش بهره برداری نکنند که در این صورت مردم آگاه و هوشیار برخلاف این رفتارها عمل خواهند کرد.
پیش از این یکی از ائمه جمعه استان قزوین مدعی شده بود که عوامل دولت و دفتر امور روستایی استانداری با پرداخت تسهیلات به دهیاران در پی خرید آرا از مردم هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاریایرنا،تاریخ انتشار 22اردیبهشت 96، کدمطلب:82526644 (5975764)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین