پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جامعه امروز ما گرفتار مدیران سفارشی است، لذا فردی که نگاهش به بیگانه است نمی‌تواند رییس جمهور یک ملت مستقل و شرافتمند باشد.

شعار سال: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اظهار کرد: وقتی رهبر انقلاب امسال را هم به نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری می‌کنند به معنای این است که هنوز به این امر مهم جامه عمل پوشانده نشده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به تحقق نیافتن بسیاری از جنبه‌های اقتصاد مقاومتی گلایه داشتند، افزود: مسوولان باید گزارش دقیقی از اقدامات خود نسبت به رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: ما از نظر نیروی مشتاق و جویای کار بسیار غنی هستیم اما موضوع به خوبی مدیریت نمی‌شود؛ باید چرخه تولید و اشتغال را فعال و در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

عابدینی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو، گفت: در انتخابات نباید تحت تاثیر تبلیغات افراد قرار گرفت بلکه باید شخصیت آن‌ها را از پشت رنگ آمیزی‌های تبلیغاتی بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر در انتخاب افراد دقت کنیم دیگر در آینده نسبت به خوابیدن چرخ کارخانهها و بیکاری جوانان گلایه نخواهیم کرد.

باید شورای اسلامی یا رییس جمهوری را انتخاب کنیم که فقط برای خدا و مردم کار کنند

وی تصریح کرد: باید شورای اسلامی یا رییس جمهوری را انتخاب کنیم که فقط برای خدا کار کنند و به دنبال باندبازی و دروغ نباشند و با قیافه گرفتن‌هایشان رای ما را نخرند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه افراد را باید براساس کارآمدی آن‌ها انتخاب کرد، افزود: باید دید فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود چه میزان می‌تواند پای کار باشد، تا چه اندازه انگیزه خدمت کردن دارد؟ آیا نگاهش به مردم است یا به بیگانگان؟

عابدینی اضافه کرد: باید دید این فرد مورد انتخاب تا چه اندازه دلخوشی‌اش به این است که آمریکا و استکبار چیزی به او بدهند تا بتواند مملکتش را اداره کند، آیا اینگونه می‌شود مملکتی را اداره کرد؟

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر فردی نگاهش به خارج از کشور‌ باشد نمی‌تواند رییس جمهور یک ملت مستقل و شرافتمند باشد چراکه موجب رکود، فقر و بیکاری خواهد شد بنابراین باید حضوری جدی در انتخابات داشته باشیم تا رییس جمهوری شجاع و دلسوز انتخاب کنیم.

وی اذعان داشت: با وجود سرمایه‌های عظیم نیروی انسانی در کشور با خلاء مدیریتی در دولت و مدیران مواجه هستیم لذا اگر دولتی داشته باشیم که مدیران را از افراد انقلابی، دلسوز، عادل و دارای نیت‌هایی خالص و دستانی پاک انتخاب کند چنین مشکلاتی را نخواهیم داشت.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مدیرانی که فکر و ذهن پاکی ندارند به ضرر مردم اقدام می‌کنند؛ اگر اعتراضی هم نسبت به انتخاب آن‌ها بشود می‌گویند کاری از دست ما برنمی‌آید و باید دستور افراد قدرت طلب را اجرا کنیم!

دولت باید در برخورد با کالاهای قاچاق جدی باشد

عابدینی با بیان اینکه امروز گرفتار مدیران سفارشی هستیم، تاکید کرد: ما امروز عدالت، انسان‌های مستقل، مدیران دلسوز را کم داریم، اگر دولتی را انتخاب کنیم که کشور را بر پایه ایمان و تقوا اداره کند رتبه اول را در جهان خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه باید مصرف کننده کالاهای داخلی باشیم، افزود: دولت باید در برخورد با کالاهای قاچاق جدی باشد چراکه موجب ضربه به تولید داخلی می‌شود و ریشه بسیاری از مشکلات اشتغال و بیکاری به این معضل برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: دولت علی رغم اینکه شعار رابطه با دنیا را سر می‌دهد اما متاسفانه با تعداد انگشت شماری از کشورهای دنیا رابطه تجاری دارد لذا باید زمینه‌ای فراهم شود که همه دنیا کالاهای ایرانی را بشناسند.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه صداقت در زندگی موجب تقوا میشود، ابراز کرد: ملت‌ با دولت و دولت هم با مردم باید صادقانه رفتار کند، اگر در مسائل بین‌المللی نسبت به وضعیت سایر مسلمانان و مردم دنیا بی‌تفاوت باشیم مسلمان نیستیم.

عابدینی در پایان تاکید کرد: تقوا یعنی اینکه افراد با جان، مال و فکر و قلم خود به میدان بیایند و همه را در راه خدا و خدمت به مردم صرف کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، تاریخ 4 فروردین 96، کد مطلب: 131247: www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین